Ви підтвердили свою пошту.

тетяна
Понеділок, 14 Лютий 2022 - 11:07

NESTLE
Вівторок, 15 Лютий 2022 - 17:48
Тестування доступне лише для зареєстрованих користувачів Nestle Baby and Me
@tetyana_ivanova_1_2_3_4_5_6_7_8_9 Добрий день, Тетяно! Напишіть, будь ласка, нам на сторінку у Facebook або Instagram, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації. Дякуємо!

Маргарита
Понеділок, 7 Лютий 2022 - 22:23
Як протестувати вашу продукцію?
Добрий вечір! Хочемо протестувати вашу продукцію

NESTLE
Середа, 9 Лютий 2022 - 16:44
Тестування доступне лише для зареєстрованих користувачів Nestle Baby and Me
@Margaryta_Maystrenko Щоб отримувати продукцію на тестування, вам необхідно стати членом нашого клубу на сайті https://www.nestlebaby.com.ua. Сповіщення про початок тестування надсилаються відповідно до віку вашого малюка на Viber на ваш контактний номер телефону, який ви вказали при реєстрації. Якщо ви зареєструєтеся на нашому сайті, то повідомлення про активні тестування вам будуть відправлені на номер телефону, який ви вказували при реєстрації. Повідомлення відправляється на Viber в тому випадку, якщо ваш малюк підходить за віком для тестування (вік малюка повинен бути від 6-ти місяців). Хочемо теж зазначити, що у зв'язку з великою кількістю охочих, ми не можемо гарантувати, що всі зареєстровані учасники отримають запрошення на безкоштовне тестування. Для того, аби не пропустити можливості взяти участь у наших тестуваннях, радимо вам також слідкувати за нашими сторінками у соцмережах Facebook та Instagram.

Тетяна
Понеділок, 20 Грудень 2021 - 13:25
Тетяна
Добрий день, як можна протестувати Вашу продукцію?

NESTLE
Понеділок, 20 Грудень 2021 - 18:20
Тестування доступне лише для зареєстрованих користувачів Nestle Baby and Me
@Tetyana_Halday Добрий день! Запрошення на тестування відправляються автоматично у Viber на номер телефону, який ви вказали при реєстрації. Повідомлення відправляється на Viber в тому випадку, якщо ваш малюк підходить за віком для тестування (вік малюка повинен бути від 6-ти місяців). Якщо ви не отримуєте жодних сповіщень від NestleBaby рекомендуємо вам перевірити налаштування свого профілю на сайті: чи вказаний ваш актуальний номер телефону (в форматі +380..), чи прив'язаний він до Viber і чи ви дали дозвіл на отримання розсилки. Хочемо звернути увагу, що у зв'язку з великою кількістю бажаючих, ми не можемо гарантувати, що всі зареєстровані учасники отримають запрошення на безкоштовне тестування. Але система працює так, що при кожному новому тестуванні, ми намагаємося запросити до участі нових учасників, які раніше не тестували наші продукти, щоб таким чином дати шанс на безкоштовне тестування якомога більшій кількості учасників Nestle Baby and Me.

Мария
П'ятниця, 10 Грудень 2021 - 14:41
Мария
Доброго дня! Як можна протестувати Вашу продукцію?

NESTLE
Понеділок, 31 Січень 2022 - 17:50
Тестування доступне лише для зареєстрованих користувачів Nestle Baby and Me
@Mariya_Shostak_1_2 Добрий день! Запрошення на тестування відправляються автоматично у Viber на номер телефону, який ви вказали при реєстрації. Повідомлення відправляється на Viber в тому випадку, якщо ваш малюк підходить за віком для тестування (вік малюка повинен бути від 6-ти місяців). Якщо ви не отримуєте жодних сповіщень від NestleBaby, рекомендуємо вам перевірити налаштування свого профілю на сайті: чи вказаний ваш актуальний номер телефону (в форматі +380..), чи прив'язаний він до Viber і чи ви дали дозвіл на отримання розсилки. Хочемо звернути увагу, що у зв'язку з великою кількістю охочих, ми не можемо гарантувати, що всі зареєстровані учасники отримають запрошення на безкоштовне тестування. Але система працює так, що при кожному новому тестуванні, ми намагаємося запросити до участі нових учасників, які раніше не тестували наші продукти, щоб таким чином дати шанс на безкоштовне тестування якомога більшій кількості учасників Nestle Baby and Me.

Марина
Четвер, 9 Грудень 2021 - 14:26
Марина
Добрий день.Ми хочемо протестувати вашу продукцію.

NESTLE
Понеділок, 31 Січень 2022 - 17:50
Тестування доступне лише для зареєстрованих користувачів Nestle Baby and Me
@Maryna_Kobzar_1_2 Добрий день! Запрошення на тестування відправляються автоматично у Viber на номер телефону, який ви вказали при реєстрації. Повідомлення відправляється на Viber в тому випадку, якщо ваш малюк підходить за віком для тестування (вік малюка повинен бути від 6-ти місяців). Якщо ви не отримуєте жодних сповіщень від NestleBaby, рекомендуємо вам перевірити налаштування свого профілю на сайті: чи вказаний ваш актуальний номер телефону (в форматі +380..), чи прив'язаний він до Viber і чи ви дали дозвіл на отримання розсилки. Хочемо звернути увагу, що у зв'язку з великою кількістю охочих, ми не можемо гарантувати, що всі зареєстровані учасники отримають запрошення на безкоштовне тестування. Але система працює так, що при кожному новому тестуванні, ми намагаємося запросити до участі нових учасників, які раніше не тестували наші продукти, щоб таким чином дати шанс на безкоштовне тестування якомога більшій кількості учасників Nestle Baby and Me.

Хочу протестировать продукцию
Добрый день! При регистрации невозможно указать возраст ребенка. Дочка родилась 13.08.2021. НО ПРИ РЕГИСТРАЦИИ ЕСТЬ ТОЛЬКО ФЕВРАЛЬ 2022. Как поучаствовать в акции?