Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Пошук
Хочете стати членом клубу? Зареєструйтеся

Правила та обмеження

Угода про конфіденційність і захист персональних даних

Компанія ТОВ "Нестле Україна" (далі – Нестле) з усією серйозністю відноситься до дотримання права кожного відвідувача наших Інтернет-сайтів на конфіденційність відносно персональних даних і вживає заходи по захисту будь-якої інформації, що надається нам в режимі "онлайн". Просимо Вас ознайомитися зі змістом справжньої угоди про конфіденційність і захист персональних даних (далі – "Угода"). У документі викладається політика міжнародної групи компаній Нестле (далі – "Група Нестле") в області дотримання конфіденційності, а також детально роз'яснюється використовуваний порядок збору і обробки персональних даних. Якщо під час відвідування сайту ви приймаєте рішення зареєструватися або надати ваші персональні дані, ви тим самим даєте свою згоду на використання вказаної інформації компанією Нестле відповідно до умов існуючої Угоди.

Якщо ви не хочете, щоб з вашими персональними даними працювали співробітники Нестле, будь ласка, не направляєте нам таку інформацію.

Для вашої зручності Угода складена у формі питань і відповідей про персональні дані, що надаються споживачами компанії Нестле. Ці відповіді інформують споживачів про права відносно персональних даних і заходи, що приймаються компанією Нестле для забезпечення конфіденційності і захисту персональних даних.

За наявності будь-яких питань відносно персональних даних, або про відповідні процедури і правила зв'яжіться з нами за адресою, вказаною нижче.

Справжня Угода розроблена таким чином, що для отримання відповіді на питання, що цікавить вас, можна звернутися до частини Угоди, присвяченої питанню, що безпосередньо цікавить вас. Відповіді на відповідні питання в тексті Угоди Ви зможете  знайти нижче.

1.   Збір яких персональних даних здійснюється компанією Нестле через цей веб-сайт і яким чином?

2.   Які принципи закладені в основу захисту конфіденційності приватної інформації, що надається компанії Нестле?

3.   У яких цілях компанія Нестле використовує персональні дані споживачів?

4.   Хто і в яких цілях отримує доступ до персональних даних у рамках Групи Нестле?

5.   Яким чином здійснюється перегляд, перевірка, зміна і видалення персональної інформації, що надається компанії?

6.   У які країни і з якими цілями передаються персональні дані, що надаються?

7.   Файли cookies (технології відстежування): яким чином і в яких цілях вони використовуються Нестле?

8.   Електронний маркетинг: що таке розсилка спаму, і яка позиція Нестле відносно електронних листів, що містять спам?

9.  Впродовж якого терміну зберігаються персональні дані в компанії Нестле?

10.  Яка політика Нестле відносно дітей, які відвідують наші веб-сайти, і їх участі в обміні інформацією?

11.  Чи є присутніми на веб-сторінках Нестле посилання на веб-сайти третіх осіб, і що відбувається з персональною інформацією споживачів в цьому випадку?

12.  Що відбувається з персональними даними споживачів при пересилці по електронній пошті веб-сторінки Нестле третім особам?

13.  Що відбувається з персональною інформацією споживача у разі його участі в інтерактивному опитуванні Нестле за допомогою цього веб-сайту?

14.  У чому полягає принцип одноразової реєстрації?

15.  Чи може компанія Нестле змінити умови справжньої Угоди?

16.  Де можна знайти додаткову інформацію з правових питань, що стосуються веб-сайтів Нестле, а також відносно прав і обов'язків споживачів?

17.  Які загальні терміни і юридичні визначення, що стосуються захисту персональних даних, використовуються в компанії "Нестле Україна"?

18.  ВАЖЛИВО: чому необхідно прийняти умови даної Угоди?

Питання 1
Збір яких персональних даних здійснюється компанією Нестле через цей веб-сайт і яким чином?

Відповідь

Ми здійснюємо збір тільки тієї персональної інформації, яку споживач надає нам добровільно. Це дані, необхідні для забезпечення (і вдосконалення) наших послуг. Збору підлягають основні персональні дані, такі як ім'я, прізвище, по-батькові, поштова адреса і адреса електронної пошти, а також деяка вторинна інформація, наприклад, файли cookies, дані про підключення до мережі і системна інформація.

Споживачі можуть повідомляти нам свою адресу електронної пошти, ім'я, номер телефону і тому подібне з метою надання їм інформації відносно продуктів Нестле, участі в наших конкурсах або опитуваннях, або тільки в цілях своєчасного отримання новин про розробки Нестле, що цікавлять їх.

Крім того, деякі наші споживачі можуть бути зацікавлені в плануванні своєї кар'єри в компанії Нестле, зокрема, можуть розміщувати свої резюме на наших веб-сторінках набору персоналу відповідно до наявних в компанії вакансій.

Питання 2
Які принципи закладені в основу забезпечення конфіденційності і захисту персональних даних, що надаються компанії Нестле?

Відповідь

Компанія Нестле вживає усі необхідні заходи для захисту будь-яких персональних даних, що надаються компанії. Доступ до персональних даних мають тільки уповноважені співробітники Групи Нестле, уповноважені співробітники сторонніх компаній (тобто постачальників послуг) або наших ділових партнерів, що підписали договір про конфіденційність і захист персональних даних. Усі співробітники Нестле, що мають доступ до персональних даних, повинні дотримуватися політики по забезпеченню конфіденційності і захисту персональних даних Групи Нестле. В цілях забезпечення конфіденційності інформації і захисту персональних даних Нестле підтримує відповідне ІТ-середовище і вживає усі заходи, необхідні для відвертання несанкціонованого доступу (хакерства).

Див. питання 4 – Хто і в яких цілях дістає доступ до персональних даних в Групі Нестле?

Питання 3
У яких цілях компанія Нестле використовує персональні дані споживачів?

Відповідь

Персональні дані використовується тільки в тих цілях, в яких вони надаються компанії Нестле. Ця інформація також може використовуватися для адміністрування, підтримки і організації зворотного зв'язку на рівні послуг, а також для відвертання порушень конфіденційності, правових норм або умов договорів

Питання 4
Хто і в яких цілях отримує доступ до персональних даних в рамках Групи Нестле?

Відповідь

Політика Нестле відносно (i) прямого маркетингу за допомогою електронної пошти, (ii) прав споживача у будь-який час ВІДМОВИТИСЯ від договорів з компанією у вигляді прямого маркетингу за допомогою електронної пошти і (iii) прав споживача на видалення персональних даних з наших систем описана у відповідях на питання 8 і 5 відповідно.

Компанія Нестле може використати надані персональні дані спільно з іншими компаніями у рамках Групи Нестле. Крім того, Нестле має право використати надані персональні дані спільно з третіми особами, але тільки при суворому дотриманні умов, викладених нижче.

Персональні дані можуть передаватися третім особам (наприклад, нашим інтернет-провайдерам), що забезпечують функціонування цього веб-сайту. Деякі з цих бізнес-партнерів можуть розташовуватися за межами тієї країни, звідки відвідувач звертається до веб-сайту. Ці бізнес-партнери повинні забезпечувати такі ж рівні захисту персональної інформації, що і Нестле, і, при необхідності, підписують договори, що накладають відповідні правові зобов'язання відносно конфіденційності і захисту персональних даних і обробки даних тільки з дотриманням певних інструкцій Нестле.

Крім того, персональні дані можуть передаватися державним органам в тих випадках, якщо яка-небудь компанія Групи Нестле вимушена зробити це відповідно до вимог будь-якого застосовного законодавства, або якщо на нашу думку така дія потрібна для дотримання законності, виконання законно обґрунтованих вимог, або в цілях захисту прав Групи Нестле, її замовників і споживачів.

У деяких надзвичайних обставинах персональні дані можуть бути передані потенційним покупцям будь-якого бізнес-підрозділу у рамках Нестле за умови, що (i) дотримання конфіденційності і захист персональних даних забезпечуються відповідним договором, і (ii) при наданні цих персональних даних Нестле дотримується усіх вимог застосовного законодавства.

Питання 5
Яким чином здійснюється перегляд, перевірка, зміна і видалення персональних даних, що надаються компанії?

Відповідь

Відповідно до Закону України "Про захист персональних данних" зберігання персональних даних в компанії Нестле здійснюється у формі, що дозволяє визначити суб'єкта персональних даних, не довше, ніж цього вимагають цілі їх обробки, і вони підлягають знищенню після досягнення цілей обробки або у разі втрати необхідності в їх досягненні.

Споживач може зажадати видалити, виправити або перевірити персональні дані шляхом відправки електронного повідомлення або листа за адресою, вказаною нижче або зателефонувати.

Контактна інформація:
Адреса: 04070 м. Київ, а/с 125
E-Mail: [email protected]
Телефон: 0800500604 ( дзвінки зі стаціонарних телефонів України безкоштовно).

Питання 6
У які країни і з якою метою передаються персональні дані, що надаються?

Відповідь

Нестле є міжнародною групою компаній, і, отже, персональні дані можуть передаватися за межі держави. Персональні дані можуть передаватися в країни, в яких рівень захисту конфіденційності згідно із законодавством може відрізнятися від рівня, що забезпечується в тій країні, звідки передаються персональні дані. Персональна інформація також може спільно використовуватися компаніями, що входять до Групи Нестле, розташованими в різних країнах. Група Нестле вживає усі заходи, необхідні для забезпечення захисту конфіденційності приватної інформації як в процесі передачі даних, так і в місце, куди спрямовується інформація.

Основний постачальник послуг веб-сайтів Групи Нестле діє відповідно до договору, що накладає на нього відповідні правові зобов'язання. Цей постачальник забезпечує високий стандарт у сфері захисту персональних даних, діє (окрім інших умов) тільки відповідно до інструкцій Групи Нестле і гарантує вжиття усіх технічних заходів, необхідних для безпечного зберігання персональних даних упродовж усього передбаченого періоду.

Питання 7
Файли cookies (технології відстежування): яким чином і з якою метою вони використовуються Нестле?

Відповідь

Нестле використовує технології відстежування (файли cookies) для збору таких персональних даних, як тип браузеру або операційна система, посилальна сторінка, шлях на сайті, домен інтернет-провайдера і тому подібне в цілях отримання загальної інформації про те, як веб-сайт використовується відвідувачами. Файли cookies дозволяють удосконалювати цей веб-сайт відповідно до вимог його відвідувачів.

Компанія Нестле зберігає усю інформацію, зібрану з використанням файлів cookies, у форматі, що не припускає ідентифікацію особи. Інформація, що отримується через файли cookies, не може бути розкрита третім особам за межами Групи Нестле. Ця інформація несанкціоновано не передаватиметься третім особам.

Файли cookies в пам'яті комп'ютера містять не ім'я користувача, а IP-адресу комп'ютера. Після завершення сеансу інформація, що міститься у файлах cookies, не доступніша більше Нестле.

Переконайтеся, що налаштування комп'ютера дозволяють використати файли cookies. Залежно від налаштування браузеру, користувач може отримувати попередження про використання технології cookies, або відмовитися від використання файлів cookies, проте в цьому випадку доступ до усіх функцій цього веб-сайту може виявитися неможливим. Для отримання інформації відносно налаштування браузеру скористайтеся функцією довідки. Файли cookies не є необхідною умовою для використання багатьох функцій цього і інших веб-сайтів Нестле, а також для навігації в межах цих веб-сайтів. Слід пам'ятати, що у разі використання декількох комп'ютерів в різних місцях розташування необхідно встановити відповідні налаштування браузеру для обробки файлів cookies на кожному комп'ютері.

Питання 8
Електронний маркетинг: що таке розсилка спаму, і яка позиція Нестле відносно електронних листів, що містять спам?

Відповідь

Спамом називається розсилка електронних листів, що містять рекламну інформацію або пов'язані з маркетингом матеріали, без попереднього узгодження з одержувачем.

Компанія Нестле НЕ бере участь в розсилці спаму. Більше того, у рамках компанії Нестле використовуються засоби проти спаму для захисту своїх співробітників від отримання небажаних електронних листів. Компанія Нестле не використовуватиме персональні дані (включаючи адресу електронної пошти) для прямого маркетингу або подальших контактів без згоди користувача. Крім того, компанія Нестле не використовує персональні дані спільно з якими-небудь третіми особами (що не входять до Групи Нестле), які можуть скористатися персональними даними для розсилки спама.

Веб-сайти Нестле надають можливість отримання маркетингової інформації по електронній пошті. Кожен електронний лист Нестле, що відправляється, передбачає можливість відмови від отримання електронних листів з маркетинговою інформацією у будь-який момент часу.

Якщо з яких-небудь причин споживач вважає, що отриманий електронний лист з компанії, що входить до Групи Нестле, містить спам, просимо негайно проінформувати нас за адресою, вказаною нижче. Адресу див. у відповіді на запитання 5. (Яким чином здійснюється перегляд, перевірка, зміна і видалення персональної інформації, що надається компанії?)

Питання 9
Впродовж якого терміну зберігаються персональні дані в компанії Нестле?

Відповідь

Нестле може зберігати персональну інформацію, яку отримано через цей веб-сайт, у базі персональних даних «Споживачі». Персональні дані в межах Групи Нестле повинні зберігатися тільки доти, поки це необхідно для відповідей на запити або вирішення проблем, забезпечення вдосконалених або нових послуг і відповідно до вимог місцевого законодавства. Це означає, що персональні дані можуть зберігатися протягом деякого періоду часу після припинення використання споживачем послуг Нестле або відвідування цього веб-сайту. Після закінчення певного періоду часу персональні дані видаляються із усіх систем у межах Групи Нестле.

Нагадуємо, що компанія має право видалити персональні дані споживача у будь-який час.

Питання 10
Яка політика Нестле відносно дітей, які відвідують наші веб-сайти, і їх участі в обміні інформацією?

Відповідь

Ми розуміємо надзвичайну важливість забезпечення конфіденційності і захисту персональних даних, що надаються дітьми, які відвідують наші веб-сайти, і вважаємо необхідним заохочувати інтерес батьків або опікунів до онлайн-діяльності своїх дітей, контроль їх дій в мережі і спільну участь в акціях, що проводяться.

Ми навмисно не залучаємо до участі в процесі збору персональних даних дітей молодше 18 років, за винятком деяких дитячих веб-сайтів нашої компанії. Збір персональної інформації на цих веб-сайтах здійснюється відповідно до усіх застосовних місцевих законів і правил в області дотримання прав дітей на конфіденційність даних, що надаються. У разі згоди батьків або опікунів на надання дітьми яких-небудь персональних даних здійснюється збір тільки тієї інформації, яка потрібна для участі дитини, що зареєструвалася в цій програмі.

Веб-сайти, які призначені для дітей

Спеціальне звернення до дітей молодших 18 років

Якщо Вам не виповнилося 18 років, радимо ПОПЕРЕДНЬО обговорити з батьками або опікунами можливість надання своїх персональних даних на веб-сайтах компанії Нестле. Якщо що-небудь в цьому розділі здається Вам незрозумілим, зверніться по допомогу до своїх батьків або опікунів.

Спеціальне звернення до батьків дітей молодших 18

Ми рекомендуємо батькам/опікунам регулярно контролювати використання дітьми функцій електронної пошти і іншу діяльність дітей в мережі.

Переконайтеся, що ваші діти при відвідуванні веб-сайту в режимі онлайн не надають компанії Нестле яку-небудь інформацію, на основі якої стає можлива ідентифікація особи, без вашої згоди.

Усі відвідувачі веб-сайтів молодше 18 отримують запит на введення адреси електронної пошти батька або опікуна. Таким чином, ми маємо можливість переадресації батькам або опікунам копії кожного електронного листа, що висилається у відповідь на запит дитини. У будь-який момент часу ви можете перевірити, змінити або видалити персональні дані вашої дитини в режимі онлайн. Крім того, ви можете звернутися з проханням про видалення будь-якої інформації, наданої вашою дитиною, шляхом направлення запиту на видалення по звичайній або електронній пошті, або факсом за адресою, вказаною в контактній інформації.

Питання 11
Чи є на веб-сторінках Нестле посилання на веб-сайти третіх осіб, і що відбувається з персональною інформацією споживачів в цьому випадку?

Відповідь

Наша компанія допускає розміщення посилань на інші веб-сайти в цілях надання споживачам можливості отримання інформації, що цікавить їх, пов'язаної з Нестле. Ці веб-сайти третіх осіб не знаходяться у сфері нашого контролю і не підпадають під дію справжньої Угоди. При отриманні доступу до інших веб-сайтів за допомогою посилань, що надаються, необхідно пам'ятати, що оператори цих веб-сайтів можуть здійснювати збір персональних даних. Перед наданням будь-якої персональної інформації переконаєтеся, що ви згодні з політикою конфіденційності і захисту персональних даних цих сторонніх веб-сайтів. Компанія Нестле робить усе можливе для забезпечення на усіх пов'язаних сторонніх веб-сайтах еквівалентних заходів для захисту персональних даних, проте ми не можемо нести відповідальність за дії або рівень конфіденційності цих третіх осіб.

Питання 12
Що відбувається з персональними даними споживачів при пересиланні електронною поштою веб-сторінки Нестле третім особам?

Відповідь

Деякі з наших веб-сайтів надають своїм відвідувачам можливість пересилки веб-сторінок по електронній пошті. При використанні цієї функції може знадобитися введення вашої адреси електронної пошти і/або адреси електронної пошти тих осіб, яким вимагається переслати веб-сторінку. Зібрані таким чином електронні адреси не використовуються в яких-небудь інших цілях, відмінних від цілей обробки запиту. Ці адреси електронної пошти не зберігаються і видаляються негайно після виконання запиту.

Питання 13
Що відбувається з персональними даними споживача у разі його участі в онлайн-опитуванні Нестле за допомогою цього веб-сайту?

Відповідь

Час від часу ми можемо пропонувати відвідувачам наших веб-сайтів відповісти на питання анкет. Ці анкети, як правило, торкаються змісту веб-сайту, а також наших продуктів або їх категорій. Ми можемо запросити дані відносно віку або вікового діапазону відвідувачів веб-сайту, їх статі і/або іншу інформацію, що не дозволяє здійснити ідентифікацію особи. В цілях анкетування ми можемо додавати інформацію, отриману з файлів cookies, до відповідей на питання анкет, проте при цьому не здійснюється збір якої-небудь інформації, що забезпечує ідентифікацію особи. Персональні дані, що збираються, не пов'язані з якою-небудь приватною інформацією, можливо, вже наданою нашій компанії. Персональні дані, що збираються шляхом опитувань і анкетування, призначені виключно для внутрішнього використання у рамках компанії Нестле, проте узагальнені дані (що не дозволяють здійснювати ідентифікацію особи) можуть використовуватися спільно з іншими зацікавленими сторонами.

Питання 14
У чому полягає принцип одноразової реєстрації?

Відповідь

Для спрощення процесу реєстрації ми використовуємо інструментальний засіб одноразової реєстрації на декількох веб-сайтах Нестле. Цей інструментальний засіб дозволяє автоматично використати інформацію, що вводиться при реєстрації на одному з наших веб-сайтів, для реєстрації на інших веб-сайтах Нестле. При цьому забезпечується збереження конфіденційності персональних даних, і перед включенням користувача в який-небудь список розсилок завжди проситься його явна згода, або використовується опція «opt-in».

Питання 15
Чи може компанія Нестле змінити умови справжньої Угоди про збереження конфіденційності?

Відповідь

Компанія Нестле має право вносити зміни в дану Угоду про конфіденційність та захист персональних даних. Усі зміни Угоди набувають чинності з моменту їх публікації. Використовуючи веб-сайт Нестле користувач підтверджує згоду з новими умовами Угоди в редакції, що діє на момент використання користувачем веб-сайту Нестле.

Питання 16
Де можна знайти додаткову інформацію з правових питань, що стосуються веб-сайтів Нестле, а також відносно прав і обов'язків споживачів, а також з інших питань?

Відповідь

Для отримання додаткової інформації щодо законодавчих вимог і умов на веб-сайті Нестле, будь ласка, зв'яжіться з нами за адресою, зазначеною нижче.

Адреса: 04070 м. Київ, а/с 125
E-Mail: [email protected]
Телефон: 0800500604 ( дзвінки зі стаціонарних телефонів України безкоштовно).

Питання 17
Які загальні терміни і юридичні визначення, що стосуються захисту персональних даних, використовуються в компанії "Нестле Україна"?

Відповідь

Відповідно до закону України "Про захист персональних даних" в компанії "Нестле Україна" використовуються наступні основні поняття:

1.   персональні дані — відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована завдяки певній сукупності інформації, зокрема її прізвище, ім'я, по батькові, рік, місяць, дата та місце народження, адреса, сімейне, соціальне, майнове положення, освіта, професія, інша інформація;

2.   адміністратор бази персональних даних — уповноважена особа, якій компанія Нестле доручає здійснювати обробку (адміністрування) персональних даних ;

3.   обробка персональних даних — сукупність дій (операцій) з персональними даними, включаючи збір, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (відновлення, зміну), використання, поширення (у тому числі передачу), знеособлення, блокування, знищення персональних даних;

4.   поширення персональних даних — сукупність дій, які спрямовані на передачу персональних даних певному колу осіб (передача персональних даних) або на ознайомлення з персональними даними необмеженого кола осіб, у тому числі оприлюднення персональних даних у засобах масової інформації, розміщення в інформаційно-телекомунікаційних мережах або надання доступу до персональних даних будь-яким іншим способом;

5.   використання персональних даних — сукупність дій (операцій) з персональними даними щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб'єкта персональних даних чи відповідно до закону;

6.   блокування персональних даних — тимчасове припинення збору, систематизації, накопичення, використання, поширення персональних даних, у тому числі їх передачу;

7.   знищення персональних даних — дії, у результаті яких неможливо відновити зміст персональних даних в інформаційній системі персональних даних або в результаті яких знищуються матеріальні носії персональних даних;

8.   знеособлення персональних даних — дії, у результаті яких неможливо визначити приналежність персональних даних конкретному суб'єкту персональних даних;

9.   інформаційна система персональних даних — інформаційна система, що представляє собою сукупність персональних даних, що містяться в базі даних, а також інформаційних технологій і технічних засобів, що дозволяють здійснювати обробку таких персональних даних з використанням засобів автоматизації або без використання таких засобів;

10.  конфіденційність персональних даних — обов'язкова для дотримання оператором або іншою особою, яка отримала доступ до персональних даних, вимога не допускати їх поширення без згоди суб'єкта персональних даних або наявності іншої законної підстави;

11.  транскордонна передача персональних даних — передача персональних даних іноземним суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними, що здійснюється лише за умови забезпечення відповідною державою належного захисту персональних даних у випадках, встановлених законом або міжнародним договором України;

12.  загальнодоступні персональні дані — персональні дані, доступ необмеженого кола осіб для яких надано за згодою суб'єкта персональних даних або на які відповідно до законодавства України не поширюється вимога дотримання конфіденційності.

Споживач — фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію (в т.ч. роботу, послугу) для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.

Питання 18
ВАЖЛИВО: чому необхідно прийняти умови цієї Угоди?

Відповідь

Нестле є компанією, яка використовує Інтернет для збору та обробки персональних даних. При цьому виконуються обробка та передача персональних даних за межі однієї держави.

Ця Угода простим та доступним способом надає всю інформацію, що необхідна для прийняття зваженого рішення про доцільність використання цього веб-сайту та передачу персональних даних компанії Нестле.

Таким чином, при відвідуванні цього веб-сайту та взаємодії з нами з використанням електронних засобів Ви висловлює свою повну згоду з умовами даної Угоди, добровільно надаєте компанії Нестле свої персональні дані, та надаєте компанії Нестле право обробляти (збирати, реєструвати, накопичувати, зберігати, адаптувати, змінювати, поповнювати, використовувати, поширювати, знеособлювати, знищувати) Ваші персональні дані на умовах даної Угоди та чинного законодавства України.

У випадку запиту на надання певних послуг (наприклад, участь у конкурсах, отримання інформаційних бюлетенів або докладної інформації про нові продукти тощо) компанії додатково будуть потрібні прямі персональні дані (ім'я, адреса та адреса електронної пошти). У цьому випадку Ви отримаєте запит на згоду на збір і використання цих персональних даних. Ці персональні дані будуть використовуватися лише в тих цілях, у яких вони надаються компанії Нестле.

Компанія Нестле бере на себе зобов'язання забезпечити захист Персональних даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати і не передавати дані будь-якій третій стороні з порушенням умов даної Угоди.

Користувач будь-якого веб-сайту Нестле визнає, що у разі халатного відношення користувачем до безпеки та захисту його даних авторизації треті особи можуть отримати несанкційований доступ до облікового запису та персональних і інших даних користувача. Компанія Нестле не несе відповідальності за збитки, заподіяні таким доступом.

За наявності будь-яких питань за цією Угодою про збереження конфіденційності зв'яжіться зі співробітниками компанії Нестле за адресою, зазначеною у відповіді на запитання 5. Наша компанія готова відповісти на будь-які додаткові запитання, які у Вас виникли.

ТОВ «Нестле Україна»