Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Пошук
Хочете стати членом клубу? Зареєструйтеся

Історія марки Gerber®

Наша історія

Більш ніж 85 років тому ніхто з родини Гербер не міг і уявити, що з легкої руки турботливої мами та дружини, Дороті Гербер, невеликий консервний завод її чоловіка в американському штаті Мічіган стане відомим на весь світ. Сьогодні ж важко знайти батьків, які б не знали про дитяче харчування Gerber®

1927

 
gertuda-history

Історія компанії почалася на кухні, де молода мама Дороті Гербер, дружина власника консервного заводу, власноруч готувала пюре для їхньої семимісячної доньки Саллі. Складний процес забирав чимало часу та сил і наштовхнув Дороті на думку:

«Якщо фабрика виробляє овочеве пюре для дорослих, то зможе робити пюре і для дітей»

Після проведення необхідних досліджень, консультацій із дієтологами, лікарями й економістами в 1927 році була випущена пробна партія продукту.

 

1930

Поступово про пюре Gerber® дізнались у всіх країнах світу

hist-icon-1

Батьки гідно оцінили не тільки високі смакові якості готового харчування, а й значну економію власних зусиль і часу у порівнянні зі звичним способом приготування дитячого харчування.

 

1950

 

Спеціалісти Gerber® одними з перших запропонували продукт, який має бездоганну якість, відповідає усім потребам юних гурманів і є абсолютно безпечним.

Жаростійке скло, з якого виготовляють баночки для пюре, дає можливість застосовувати методи теплової обробки, що знищують шкідливі мікроби.

 

1968

З 1936 року Дороті Гербер почала особисто відповідати на кожен лист, який приходив на адресу компанії.

А в 1968 році в Gerber® запустили єдину цілодобову телефонну лінію ─ «Лінію турботи»: батьки могли зателефонувати у будь-який час і поставити запитання експертам Gerber®.

У США щорічно на лінію надходить близько 800 000 звернень.

 

2012

В Україні асортимент продукції представлений більше ніж 30 найменуваннями, серед яких фруктові, овочеві, м’ясні, овочево-м'ясні пюре, фруктові соки, фруктові пюре у м'якій упаковці, органічні фруктові пюре.

1928

До кінця 1928 року, після того як новий продукт схвалили, випустили п’ять різновидів дитячого пюре Gerber®..

 

Уже через півроку продукція Gerber® мала величезний попит в Америці: дитяче харчування можна було купити у кожній великій бакалійній крамниці в будь-якому куточку США

 

1931

Двома роками раніше компанія провела конкурс на найкращу ілюстрацію для реклами Gerber®

На малюнку, який надіслала художниця Дороті Хоул Сміт, був незавершений портрет маленької дівчинки ─ Анни Тернер ─ доньки сусіда художниці.

Реклама з цією ілюстрацією була настільки успішною, що з 1931 року портрет дівчинки стає офіційним логотипом бренду Gerber®, зареєстрованим як товарний знак.

 

1963

 

Спеціалісти компанії розробили першу в історії кришечку для дитячого харчування зі спеціальним виступом — ознакою герметичності.

При першому відкритті кришки лунає характерний звук, який допомагає батькам визначити свіжість дитячого пюре.

 

1998

 

Gerber® виробляє близько 500 продуктів, які можна купити в 30 країнах світу.

Згідно з дослідженням, проведеним у США у 1998 році споживачі довіряють марці Gerber® більше, ніж будь-якій іншій

 

В Україні також існує «Лінія турботи»: спеціалісти телефонної лінії щомісячно відповідають на більше ніж 50 звернень українських мам.

call-centre

1927

 
gertuda-history

Історія компанії почалася на кухні, де молода мама Дороті Гербер, дружина власника консервного заводу, власноруч готувала пюре для їхньої семимісячної доньки Саллі. Складний процес забирав чимало часу та сил і наштовхнув Дороті на думку:

«Якщо фабрика виробляє овочеве пюре для дорослих, то зможе робити пюре і для дітей»

Після проведення необхідних досліджень, консультацій із дієтологами, лікарями й економістами в 1927 році була випущена пробна партія продукту.

 

1928

До кінця 1928 року, після того як новий продукт схвалили, випустили п’ять різновидів дитячого пюре Gerber®..

 

Уже через півроку продукція Gerber® мала величезний попит в Америці: дитяче харчування можна було купити у кожній великій бакалійній крамниці в будь-якому куточку США

 

1930

Поступово про пюре Gerber® дізнались у всіх країнах світу

hist-icon-1

Батьки гідно оцінили не тільки високі смакові якості готового харчування, а й значну економію власних зусиль і часу у порівнянні зі звичним способом приготування дитячого харчування.

 

1931

Двома роками раніше компанія провела конкурс на найкращу ілюстрацію для реклами Gerber®

На малюнку, який надіслала художниця Дороті Хоул Сміт, був незавершений портрет маленької дівчинки ─ Анни Тернер ─ доньки сусіда художниці.

Реклама з цією ілюстрацією була настільки успішною, що з 1931 року портрет дівчинки стає офіційним логотипом бренду Gerber®, зареєстрованим як товарний знак.

 

1950

 

Спеціалісти Gerber® одними з перших запропонували продукт, який має бездоганну якість, відповідає усім потребам юних гурманів і є абсолютно безпечним.

Жаростійке скло, з якого виготовляють баночки для пюре, дає можливість застосовувати методи теплової обробки, що знищують шкідливі мікроби.

 

1963

 

Спеціалісти компанії розробили першу в історії кришечку для дитячого харчування зі спеціальним виступом — ознакою герметичності.

При першому відкритті кришки лунає характерний звук, який допомагає батькам визначити свіжість дитячого пюре.

 

1968

З 1936 року Дороті Гербер почала особисто відповідати на кожен лист, який приходив на адресу компанії.

А в 1968 році в Gerber® запустили єдину цілодобову телефонну лінію ─ «Лінію турботи»: батьки могли зателефонувати у будь-який час і поставити запитання експертам Gerber®.

У США щорічно на лінію надходить близько 800 000 звернень.

 

1998

 

Gerber® виробляє близько 500 продуктів, які можна купити в 30 країнах світу.

Згідно з дослідженням, проведеним у США у 1998 році споживачі довіряють марці Gerber® більше, ніж будь-якій іншій

 

2012

В Україні асортимент продукції представлений більше ніж 30 найменуваннями, серед яких фруктові, овочеві, м’ясні, овочево-м'ясні пюре, фруктові соки, фруктові пюре у м'якій упаковці, органічні фруктові пюре.

В Україні також існує «Лінія турботи»: спеціалісти телефонної лінії щомісячно відповідають на більше ніж 50 звернень українських мам.

call-centre