Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Пошук
Хочете стати членом клубу? Зареєструйтеся

Історія марки Gerber®

Наша історія

Більш ніж 85 років тому ніхто з родини Гербер не міг і уявити, що з легкої руки турботливої мами та дружини, Дороті Гербер, невеликий консервний завод її чоловіка в американському штаті Мічіган стане відомим на весь світ. Сьогодні ж важко знайти батьків, які б не знали про дитяче харчування Gerber®

1927

 
gertuda-history

Історія компанії почалася на кухні, де молода мама Дороті Гербер, дружина власника консервного заводу, власноруч готувала пюре для їхньої семимісячної доньки Саллі. Складний процес забирав чимало часу та сил і наштовхнув Дороті на думку:

«Якщо фабрика виробляє овочеве пюре для дорослих, то зможе робити пюре і для дітей»

Після проведення необхідних досліджень, консультацій із дієтологами, лікарями й економістами в 1927 році була випущена пробна партія продукту.

 

1930

Поступово про пюре Gerber® дізнались у всіх країнах світу

hist-icon-1

Батьки гідно оцінили не тільки високі смакові якості готового харчування, а й значну економію власних зусиль і часу у порівнянні зі звичним способом приготування дитячого харчування.

 

1950

 

Спеціалісти Gerber® одними з перших запропонували продукт, який має бездоганну якість, відповідає усім потребам юних гурманів і є абсолютно безпечним.

Жаростійке скло, з якого виготовляють баночки для пюре, дає можливість застосовувати методи теплової обробки, що знищують шкідливі мікроби.

 

1968

З 1936 року Дороті Гербер почала особисто відповідати на кожен лист, який приходив на адресу компанії.

А в 1968 році в Gerber® запустили єдину цілодобову телефонну лінію ─ «Лінію турботи»: батьки могли зателефонувати у будь-який час і поставити запитання експертам Gerber®.

У США щорічно на лінію надходить близько 800 000 звернень.

 

2012

В Україні асортимент продукції представлений більше ніж 30 найменуваннями, серед яких фруктові, овочеві, м’ясні, овочево-м'ясні пюре, фруктові соки, фруктові пюре у м'якій упаковці, органічні фруктові пюре.

1928

До кінця 1928 року, після того як новий продукт схвалили, випустили п’ять різновидів дитячого пюре Gerber®..

 

Уже через півроку продукція Gerber® мала величезний попит в Америці: дитяче харчування можна було купити у кожній великій бакалійній крамниці в будь-якому куточку США

 

1931

Двома роками раніше компанія провела конкурс на найкращу ілюстрацію для реклами Gerber®

На малюнку, який надіслала художниця Дороті Хоул Сміт, був незавершений портрет маленької дівчинки ─ Анни Тернер ─ доньки сусіда художниці.

Реклама з цією ілюстрацією була настільки успішною, що з 1931 року портрет дівчинки стає офіційним логотипом бренду Gerber®, зареєстрованим як товарний знак.

 

1963

 

Спеціалісти компанії розробили першу в історії кришечку для дитячого харчування зі спеціальним виступом — ознакою герметичності.

При першому відкритті кришки лунає характерний звук, який допомагає батькам визначити свіжість дитячого пюре.

 

1998

 

Gerber® виробляє близько 500 продуктів, які можна купити в 30 країнах світу.

Згідно з дослідженням, проведеним у США у 1998 році споживачі довіряють марці Gerber® більше, ніж будь-якій іншій

 

В Україні також існує «Лінія турботи»: спеціалісти телефонної лінії щомісячно відповідають на більше ніж 50 звернень українських мам.

call-centre

1927

 
gertuda-history

Історія компанії почалася на кухні, де молода мама Дороті Гербер, дружина власника консервного заводу, власноруч готувала пюре для їхньої семимісячної доньки Саллі. Складний процес забирав чимало часу та сил і наштовхнув Дороті на думку:

«Якщо фабрика виробляє овочеве пюре для дорослих, то зможе робити пюре і для дітей»

Після проведення необхідних досліджень, консультацій із дієтологами, лікарями й економістами в 1927 році була випущена пробна партія продукту.

 

1928

До кінця 1928 року, після того як новий продукт схвалили, випустили п’ять різновидів дитячого пюре Gerber®..

 

Уже через півроку продукція Gerber® мала величезний попит в Америці: дитяче харчування можна було купити у кожній великій бакалійній крамниці в будь-якому куточку США

 

1930

Поступово про пюре Gerber® дізнались у всіх країнах світу

hist-icon-1

Батьки гідно оцінили не тільки високі смакові якості готового харчування, а й значну економію власних зусиль і часу у порівнянні зі звичним способом приготування дитячого харчування.

 

1931

Двома роками раніше компанія провела конкурс на найкращу ілюстрацію для реклами Gerber®

На малюнку, який надіслала художниця Дороті Хоул Сміт, був незавершений портрет маленької дівчинки ─ Анни Тернер ─ доньки сусіда художниці.

Реклама з цією ілюстрацією була настільки успішною, що з 1931 року портрет дівчинки стає офіційним логотипом бренду Gerber®, зареєстрованим як товарний знак.

 

1950

 

Спеціалісти Gerber® одними з перших запропонували продукт, який має бездоганну якість, відповідає усім потребам юних гурманів і є абсолютно безпечним.

Жаростійке скло, з якого виготовляють баночки для пюре, дає можливість застосовувати методи теплової обробки, що знищують шкідливі мікроби.

 

1963

 

Спеціалісти компанії розробили першу в історії кришечку для дитячого харчування зі спеціальним виступом — ознакою герметичності.

При першому відкритті кришки лунає характерний звук, який допомагає батькам визначити свіжість дитячого пюре.

 

1968

З 1936 року Дороті Гербер почала особисто відповідати на кожен лист, який приходив на адресу компанії.

А в 1968 році в Gerber® запустили єдину цілодобову телефонну лінію ─ «Лінію турботи»: батьки могли зателефонувати у будь-який час і поставити запитання експертам Gerber®.

У США щорічно на лінію надходить близько 800 000 звернень.

 

1998

 

Gerber® виробляє близько 500 продуктів, які можна купити в 30 країнах світу.

Згідно з дослідженням, проведеним у США у 1998 році споживачі довіряють марці Gerber® більше, ніж будь-якій іншій

 

2012

В Україні асортимент продукції представлений більше ніж 30 найменуваннями, серед яких фруктові, овочеві, м’ясні, овочево-м'ясні пюре, фруктові соки, фруктові пюре у м'якій упаковці, органічні фруктові пюре.

В Україні також існує «Лінія турботи»: спеціалісти телефонної лінії щомісячно відповідають на більше ніж 50 звернень українських мам.

call-centre
Мами оцінили цю статтю на 5/5

Куца Ірина

Хочу протестувати каші Gerber я вже зареєстрована тел. 380502452394 номер вайберу

Марія Дишкантюк

Хочу протестувати вашу продукцію)

Юлия

И как протестировать продукцию?

Анна

Хочу протестувати вашу продукцію

Довіряємо лише Вам

Хочемо протестувати Вашу продукцію

Пошук

Все ще не знайдено
що ви шукаєте?

Спробуйте наш новий конструктор запитань. Ми завжди для вас щось знайдемо.