Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Пошук
Хочете стати членом клубу? Зареєструйтеся

Історія марки Gerber®

 

 

  

85 років тому ніхто із сімейства Гербер не міг і припустити, що з легкої руки дбайливої мами і дружини Дороті Гербер невеликий консервний завод її чоловіка в американському штаті Мічиган прославиться на весь світ. Сьогодні дитяче харчування Gerber® відомо усім батькам!

Одного разу влітку ...

Історія компанії Gerber® почалася в 1927 році. В один з літніх днів молода мама Дороті Гербер, дружина власника консервної компанії, на маленькій кухоньці в черговий раз вручну протирала пюре для семимісячної доньки Саллі. Трудомісткий процес забирав дуже багато часу і сил - це і наштовхнуло втомлену від щоденних турбот Дороті на думку: чому б не запропонувати чоловікові налагодити на підприємстві виробництво дитячого харчування. «Якщо фабрика могла робити пюре з помідорів для дорослих, то може робити готове пюре і для дітей», - розсудливо помітила місіс Гербер.

Деніель Гербер був люблячим чоловіком і батьком - ідея була підхоплена ним негайно. У підсумку після проведення необхідних досліджень, активних консультацій з дієтологами, лікарями та економістами і підгонки технології для приготування пюре для дітей була проведена пробна партія продукту, надана місіс Гербер і декільком працівникам фабрики для тестування. До кінця 1928 року, після того як новий продукт отримав схвалення, було випущено п'ять різновидів дитячого пюре Gerber®.

Вже через півроку продукція Gerber® стала користуватися величезним попитом по всій Америці: дитяче харчування можна було купити в кожному великому бакалійному магазині в будь-якому куточку США.

Далі цікавіше: поступово популярність пюре Gerber®  поширилася всіма країнами світу. Турботливі батьки гідно оцінили не тільки високі смакові якості готового харчування для діточок, а й значну економію власних сил і часу, які забирає звичайний спосіб приготування дитячого харчування.

Так сім'я Гербер заснувала і запустила виробництво всесвітньо відомого дитячого харчування зі свіжих фруктів і смачних овочів.

Не менш цікава історія пов'язана з «малюком Гербер», який посміхається нам з баночок дитячого харчування. У 1928 році в США було проведено конкурс на кращу ілюстрацію для реклами Gerber®. Одна з робіт представляла собою незакінчений малюнок художниці Дороті Хоуп Сміт із зображенням маленької дівчинки – сусідки автора. Дівчинку звали Анна Тернер.

Після використання ілюстрації в рекламі її популярність змусила зробити зображення обличчя дівчинки офіційної торговою маркою продукції Gerber®. З 1931 року логотип з обличчям дитини з'являється на кожній упаковці і в кожній рекламі дитячого харчування Gerber®.

Зараз оригінал малюнка зберігається в сейфі офісу компанії Gerber®, а сама пані Тернер живе в штаті Флорида в США.

Візитна картка продукції Gerber® – це в першу чергу повна відповідність найвищим вимогам, існуючим в категорії дитячого харчування. Але не тільки! Популярність марки була завойована в тому числі і завдяки найширший різноманітності смаків. Вже в 1928 році мами і тата могли вибирати, чим побалувати свою дитину, – баночками з пюре з горошку, чорносливу, морквини, шпинату або яловичого супу. Сьогодні ж асортимент продукції Gerber® в світі налічує п'ять сотень найменувань – з різними смаками і текстурами!

Все під контролем!

Фахівці Gerber® одними з перших запропонували продукт, що володіє бездоганною якістю, що відповідав усім потребам юних гурманів і при цьому абсолютно безпечний.

Чи потрібно говорити, наскільки скрупульозно проводиться контроль якості на всіх етапах виробництва - від полів, на яких вирощуються фрукти та овочі, до кожної баночки пюре! Сировина для виробництва дитячого харчування вирощується виключно в найбільш сприятливих районах та природних умовах, а потім ретельно відбирається за зовнішнім виглядом, смаковими якостями та показниками безпеки.

Особлива увага приділяється і процесу виробництва: дитяче харчування Gerber® готується в умовах стерильності. Завдяки спеціальній технології «Натурально і корисно» фахівці компанії зуміли скоротити час теплової обробки продуктів і зберегти всю користь, смак і аромат овочів і фруктів в кожній баночці. Щодо упаковки, то вона робиться із загартованого скла. Це дає можливість застосовувати такі методи теплової обробки, які знищують шкідливі мікроби. Кожна кришечка на баночці теж особлива. Ще в 1963 році фахівці компанії розробили кришечку для дитячого харчування зі спеціальним виступом, показником герметичності. При першому відкриванні кришки лунає характерне клацання, яке допомагає батькам упевнитися в герметичності упаковки дитячого пюре.

«Лінія турботи»

У 1938 році Дороті Гербер почала особисто відповідати на кожен лист, що приходив на адресу компанії. Через 48 років, в 1968 році, в Gerber® була запущена єдина цілодобова телефонна лінія - «лінія турботи», створена для того, щоб батьки могли в будь-який день і в будь-який час подзвонити і поставити своє запитання експертам Gerber®. У США на лінію щорічно надходить близько 800 тисяч звернень. В Україні Гербер також запустила «лінію турботи»: її фахівці відповідають на більш ніж 100 звернень українських мам щомісяця. Причому це не тільки відповіді на питання про продукти, але й поради з харчування та догляду за дитиною.

Gerber® сьогодні

Зараз Gerber® у світі виробляє близько 500 продуктів, які можна купити більш ніж в 30 країнах.

Асортимент продукції Гербер в Україні представлений 50 найменуваннями: фруктові, овочеві, м'ясні, м'ясоовочеві пюре, фруктові соки, а також кисломолочні та фруктово-молочні продукти.

Сьогодні Gerber® є одним з найбільших виробників дитячого харчування в світі і незмінно асоціюється з якістю, турботою про дітей і передовими технологіями.

Фахівці та експерти Gerber® роблять все для того, щоб щодня турботливі мами і тата могли радувати своїх маленьких гурманів, обираючи не тільки смачне, але й корисне дитяче харчування.

Смачного!

 

Важлива примітка: Ідеальною їжею для немовляти є молоко матері. Всесвітня організація охорони здоров'я рекомендує виключно грудне вигодовування в перші шість місяців і наступне введення прикорму при продовженні грудного вигодовування. Компанія Nestle® підтримує дану рекомендацію. Для прийняття рішення про терміни і способи введення даного продукту в раціон дитини необхідна консультація фахівця. Вікові обмеження вказані на упаковці товарів.